Dagens...

... sysselsättning har mestadels varit plugg. Men nu är jag klar med min TP och kan unna mig att vara ledig från och med imorgon och hela helgen! Himlans vad trevligt det ska bli. Det är inte ofta man med gott samvete kan tillåta sig själv att ta en pluggfri helg, men den här helgen kan jag verkligen det.

Imorgon har jag bokat in en promenad med Josse. Det var länge sedan vi sågs så det ska bli trevligt att prata av sig lite. Sedan blir det någon form av träning, antingen i gymet med Jonas, eller ett pass body pump. Nu ska jag försöka träna ungefär varannan dag är tanken. Jag tror att jag har haft lite för överambitiösa mål innan då jag tänkt att jag måste träna så mycket jag bara kan. Om jag istället bestämmer att det ska bli varannan dag tror jag det är lättare att komma in i rutinerna. Sen får jag hoppas att jag slipper mitt återkommande halsont framöver...

Fredagskvällen kommer att tillbringas i Almas sällskap. Hon, jag och Jonas har tänkt laga någon god mat och umgås. Det var också himla länge sedan och det är verkligen på tiden att den här kvällen blir av eftersom vi har pratat om den sedan början av året.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en bok.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0