cykelcykel

Slippa cykelhaveri... tji fick jag. När Jonas och jag hade bytt slang och lagat punkteringen visade det sig att även däcket var trasigt. Det gör väl inget, tänkte jag. Men faktumet är att om man pumpar i för mycket luft så bubblar det upp små bubblor utanför slangen i sprickorna, och jag misstänker att om man cyklar med det så blir det megapunka. Vi valde därför att pumpa i väldigt lite luft, för att undvika bubblorna, men det kan ju nästan klassas som punka det med...

Jag behöver en ny cykel, en med god funktionalitet (den jag har nu är varken någon skönhet eller någon behaglighet att cykla på).  Man är ju lite beroende av en cykel i "cykelstaden Linköping" om man säger så.


Någon som har en cykel i bakfickan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0