090325

God morgon!

Visst är det härligt att vakna upp och se en blå himmel utanför fönstret! Idag blir det garanterat en promenad i det fina. Jag gillar det här med att inte ha något schemalagt, utan kunna lägga upp plugget som man vill under dagen. Den här typen av uppgift har jag dessutom saknat i utbildningen, lite som hemtenta kan man säga. Jag ska snart sätta igång med mitt skrivande. Igår fick jag det svåraste gjort, nämligen att skriva introduktionsdelen med bakgrund, problematisering och syfte.

Vid lunchtid ska jag gå till skolan för att köpa biljetter till togan som är den 17:e april. Kul med toga! Det var ett tag sedan sist, närmare bestämt under nolle-p när jag satte igång med utbildningen för drygt ett och ett halvt år sedan.

I eftermiddag har jag tänkt gå på ett cyclepass på Campushallen, skönt med lite träning.

Trevlig onsdag! Kram

Kommentarer
Postat av: Maria Fränne

Det är väl onsdag idag! ;-P

2009-03-25 @ 10:28:53
Postat av: Teresia

Haha, oj då! Det har du helt rätt i! Jag ändrar illa kvickt! Tack för upplysningen. :)

2009-03-25 @ 11:16:12
URL: http://terla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0