090323 Måndag


Veckans första dag är snart avklarad. Om jag är snäll mot mig själv borde jag gå och lägga mig snart, jag var nämligen galet trött i morse. Jag var tvungen att gå upp ganska tidigt då vi skulle ses i projektgruppen klockan 8 (med akademisk kvart såklart). Dagen spenderades i skolan fram till klockan 15 då vi blev klara med vårt arbete. Nice! Därefter blev det lite mer plugg och styr hemma innan Jonas och jag tog oss till Campushallen där det var box. Det var bara sex stycken par där så vi fick köra lite annorlunda övningar. Det kan nog ha varit en av de roligare gångerna på boxen faktiskt, och jobbigt var det! Hemkomna från träningen var det dags att ordnat med mat då Jonas kom med den strålande idéen att göra pastasallad och vitlöksbröd. Mmm mycket gott.

Det var min dag det. Nu sitter jag här och ska snart gå och slumra med Jonas vid min sida. Imorgon och resten av veckan är det hemmastudier som gäller då vi ska skriva en individuell Thesis Proposal, med andra ord ett förslag inför en (påhittad) rapport. Trevligt med något annat än tenta för en gångs skull.

God natt!



Fina tulpaner i köket och jag redo för ett svettigt boxpass.
Den goda pastasalladen gör sig tyvärr inte riktigt rättvis på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0