090322


Hej söndag!

Idag sov vi länge, sedan blev det vad man kan kalla brunch och därefter en promenad. Vi kunde tyvärr konstatera att vädret hade blivit sämre; regn och tråk var det. Egentligen ska man väl inte klaga när det har varit underbart vårväder i flera dagar nu som förhoppningsvis snart kommer tillbaka. Jag ska sätta mig och plugga lite nu; läsa vårt grupparbete så kritiskt jag bara kan, upptäcka fel och sen är tanken att vi ska kunna lämna in det imorgon. Skönt att äntligen kunna lägga det åt sidan. Jonas är iväg på Ikanohuset med Ola och Annie. De kommer hit om några timmar och så ska vi laga pizza tillsammans. Trevlig söndagssysselsättning. Om jag hinner kanske jag lägger upp lite bilder och berättar om gårkvällen lite senare.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Tackar tackar:)

Hade du kul i lördags?

Näe jag har inte börjat skriva än, har bara funderat lite,. ska väl försöka få ihop nåt idag iaf.. själv då?

Kramar

2009-03-23 @ 13:36:30
URL: http://elaj.blogg.se/
Postat av: zingaling

Hej! Såg att du var intresserad av orkesterjackan från Gina tricot! Jag säljer två st så kolla in!



http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1313473

2009-03-23 @ 20:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0