Vart är sommaren?

Nu är mitt efterlängtade sommarlov här, men tyvärr tycks sommarvädret och min ledighet vara väldigt osynkade. Idag när jag vaknade var himlen helt igenmulen och en timme senare regnade det. Fel, fel, fel! Jag hade ju beställt sol och 25 grader under mina två lediga veckor. Förhoppningsvis blir vädret bättre inom en snar framtid. Jag håller mina alla tummar för det.

Hittills idag har jag plockat fram mina matte-B-kunskaper då jag har hjälpt Albin inför hans matteprov. Det är fascinerande att man faktiskt kommer ihåg det där som man inte har sysslat med på flera år. Visserligen är det kanske inte den svåraste matten, men ändå. Nu ska jag förhoppningsvis prata lite med Jonas, om han nu hittar en dator med uppkoppling någonstans i Tubingen (Tyskland) där han befinner sig för tillfället. Sedan ska jag träffa Josse på stan för att ta en tur och kanske en fika. Sedan ska jag vara duktig och ge mig ut på en löparrunda, om inte regnet öser ner vill säga. Det blir nog en trevlig dag, trots regnrusket.



























I've identified that feeling - disappointment...


Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag hittade en dator, dock inget kul som gör att man kan prata med nügon (ü ligger där svenska bokstäven a med en ring ovanför befinner sig). Du ska fü ett mail snart! puss puss

2009-06-08 @ 16:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0