Tre år

God afton! Nu sitter jag här igen, sent på kvällen då jag egentligen borde ligga till sängs...  illa!

Det är fullt upp just nu kan jag lova! Inte fullt upp av plugg, utan dagarna är fullbokade av annat trevligt. Jag måste ju hinna med att umgås med folk innan jag tar mitt pick och pack och far till Västervik för sommarlov.

Idag var jag i skolan på förmiddagen då vi blev klara med vårt grupparbete som vi lämnade in. Skönt! Nu är det bara den "lilla" presentationen kvar. Efter lunch tog jag Campusbussen till Norrköping för att hälsa på Zandra och lilla Filippa. Det känns som att det inte alls var länge sedan vi sågs, men jag kom på att det ju faktiskt var i februari senast. Ännu en gång måste jag bara konstatera att tiden rusar i en faslig fart. Hanna och Maria gjorde mig sällskap i bussen då de bestämde sig för en spontanshoppingtur i Norpan. Campusbussen är bra grejer, den borde man utnyttja oftare. Jag tror bestämt att det får bli en och annan shoppingtur och visit i Norrköping till hösten! Vidare till ämnet...  Väl framme med bussen mötte Zandra upp mig och vi gick till ett jättemysigt fik där det blev latte och scones. Därefter hade vi lite tid över och gick en kort sväng i galleriorna.


Sötungen på fiket med mig och Zandra


Jag kom hem från Norrköping runt klockan 18 och då var det dags att spendera kvällen med min älskling då vi idag har varit tillsammans i tre år. Först var planen att gå ut och äta någonstans, men vi kom fram till att det fick bli hemmamys med trerätters. Vi bestämde att vi ska ta igen det i sommar och äta ute på någon mysig restaurang i Västervik. Kvällens trerätters bestod av tortillassnittar med solroskärnor, ost, organo och ruccola till förrätt, baconlindad  sparris med potatismos till huvudrätt och (lite senare på kvällen, pga. mätta magar) Ben&Jerry's Half Baked.

Det var en riktigt trevlig dag, men nu är den slut för nu är det definitivt läggdags för min del! Bums!










Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis på treårsdagen! (I efterskott då förstås!)

2009-06-03 @ 17:42:09
URL: http://eliassonmatilda.blogg.se/
Postat av: Teresia

Tackar! :)

Vi ses snart!

2009-06-03 @ 20:16:44
URL: http://terla.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Mysigt!

Har snart 4 år med min sambo och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Men äkta hemmakvällar med god mat är inte fel!

2009-06-04 @ 14:26:08
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0