Late update

Hej på er mina trogna läsare!

Ursäkta för att jag inte har visat mig här på ett antal dagar. Jag skyller med all rätt på sjukdomar, midsommarfirande och sommarstugsvistelse. Tyvärr sitter jag här och snörvlar fortfarande, den här gången i kombination med en hemsk rethosta. Förra veckan var jag sjuk på alla sätt och vis; jag hade ont i halsen, kroppen, nacken, örat och blev förkyld. Jag trodde inte det var möjligt att få allt det där på samma gång, men uppenbarligen var det det. Och på köpet kom hostan... Ja, ja nog med bekymmer. För att göra det lätt för mig själv och mindre tradigt för er kommer det här lite bilder så ni får se vad jag har sysslat med de senaste tiden.



På Löga för lite solning (tisdag)


Fint vid Lögarbergen


Mamma, Elin, jag och Dica var på promenad på Gränsö (onsdag)


Fika såklart!


Badgalningen Dica


På torsdagen tog Matilda och jag en promenad med Dica och Ada
så de fick leka i regnet (och för Dicas del göra rackartyg)



Häng och mys hos Jonas (torsdag)


Gubbar med mjök... mucho gott!


Västervik är underbart fint på sommaren!


Midsommar får ett eget inlägg som kommer imorgon om jag får tid till det. Jag började jobba idag och himlans vad tiden rusar iväg när man kommer hem på eftermiddagen. Visserligen blev det en glass på stan innan jag åkte hem, men kvällen liksom bara försvann. När klockan var tio ikväll trodde jag inte att den var mer än åtta... Men nu ska jag ladda för natten med lite hostmedicin så jag förhoppningsvis kan jobba imorgon.

Sov gott mina vänner!



Kommentarer
Postat av: bella

Du ser ut att ha haft flera sköna dagar på sistone! :)

2009-06-23 @ 10:51:06
URL: http://beellae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0