Uppdatering av garderoben

Dagen har varit regnig med trevlig. Jag och Josse möttes upp på stan där vi strosade runt i några affärer och tog en fika på Tant Grön - en perfekt sysselsättning en regnig dag som denna. När Josse och jag fikar eller äter mat någonstans har vi en tendens att sitta i flera timmar och bara prata. Folk kommer och går och där sitter vi kvar den ena timmen efter den andra. Det är väldigt mysigt! Idag hann vi dessutom med lite shopping. Jag hittade ett par finfina skor som var nedsatta på Din Sko och ett par örhängen som jag fick för en tia (hade en rabattkupong) på Åhléns.



Örhängena (nästa likadana, men i andra färger) och skorna blev dagens fynd. Den randiga röjan kommer från Gina Tricot och köptes förra veckan. Shortsdressen och bikinin kommer från Lindex respektive H&M och inhandlades för en tid sedan i Linköping.

Trots att CSN är snåla med pengarna den här tiden på året tycker jag det är ytterst nödvändigt att uppdatera garderoben inför sommaren. Skatteåterbäringen sitter därav inte helt fel just nu.

Nu ska jag gå och titta till de små kattungarna här i huset!

Kommentarer
Postat av: sanna

nice

2009-06-09 @ 21:28:26
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0