Sommarlov!

Äntligen har jag sommarlov! Igår hade vi det sista i skolan och nu kan jag släppa plugget för några månader. Värt att poängtera är också att jag numera är en halv civilekonom, det känns ganska mäktigt det!

Nu kommer snart mamma, pappa och lillasyster för att "hämta hem" mig till Västervik. Det ska bli skönt att spendera sommaren där. Nu måste jag fortsätta packa lite till. Hoppas ni får en fin nationaldag!


Här kommer några bilder från Sommar-X som fick stå för avslutningen av terminen.


Madde bjöd på jordgubbschampange för att fira att vi har halva utbildningen avklarad!


Det blev twister


Avslutningsvis på förfesten blev det skönsång - "Stad i Ljus" (haha). Sedan tog vi oss vidare till Kårallen där de hade utedansgolv med riktigt bra musik! Det var en rolig afton!


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0