Midsommar i bilder


Jag lovade ju er lite bilder från midsommarafton så här kommer dem, bättre sent än aldrig!



På dagen var jag och Jonas med min familj och släkt ute i skärgården, närmare bestämt på Norra Malmö där vi har vår sommarstuga. Det hör ju till att vara där på midsommar!


Anna med sin Mattias under lunchen.


Det blev den gamla traditionella sillen i kombination med lite annat småplock så som bröd, frukst, sallad, rostbiff, rökt ål, såser mm. I stort sett hela släkten (på mammas sida) var där, vilket var väldigt kul!


Ingen midsommar utan jordgubbstårta!


Senare på eftermiddagen åkte vi till ett mysigt ställe som heter Bergebo tillsammans med ett trevlig gäng killar och tjejer. Det visade sig vara den idealiska platsen att fira midsommar på.


Grillning såklart!


Erik, Anders och Ola leker grillmasters...


... liksom Jonas och värden Gustav


Julia med öl i näven


Jag dagen till ära


Sebbe och Anders


Annie och John

Senare på kvällen blev det bastu och bad i sjön, vilket var hur mysigt som helst! Det var en lyckad midsommar utan regn för ovanlighetens skull.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack så mycket :)

Ha det fint!

2009-06-26 @ 15:27:14
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0