Lite uppiggande shopping

Dagens arbetssysslor är över och kvällen spenderas hemma med famljen då jag inte var hemma på hela helgen. Jag är nyss hemkommen från en skön promenad med mamma och Elin. Idag har det inte blivit mycket sol för min del eftersom jag har bränt mig på hela baksidan... att jag aldrig lär mig...

På jobbet har jag lunch i 45 minuter varje dag och då ligger stan farligt nära tillhands. Det brukar bli en sväng i några utvalda butiker och då händer det att ett och annat plagg slinker med. Idag blev det en tur på Vero Moda. Jag hittade en underbar turkos sommarklänning som var nedsatt till 80 kronor, med tyvärr var den i storlek large och därmed stor som ett hus på mig... synd. Däremot blev det en annan fin lila klänning som kommer bli perfekt för varma sommardagar.

Det var allt för mig idag, nu blir det lite tv-tittande och kanske lite jordgubbar på det.






























Dagens shoppingfynd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0