Lite nytt

Som ni ser blev det lite nya färger här i bloggen, hoppas det uppskattas. Så småningom kommer det även att dyka upp en lite mer personlig header som Jennie har varit snäll att ordna åt mig! Nu ska jag gå en promenad med mamma och vovven. Kanske att det blir ett kvällsdopp på Löga, det brukar vara skönt när man är på promenad. För stunden känns det inte jättelockande, men när jag väl är ute och går och blir lite varm sådär så blir jag säkert sugen på att ta ett dopp. Det är ju så underbart med kvällsdopp på sommaren!







the one I need can´t be there for me...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kvällsdopp är verkligen härligt :)

2009-06-30 @ 20:23:46
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/
Postat av: sanna

svar: jag skulle tipsa på just det modellen just nu. Du hittar de på www.toocoolforschool.se och de kostar 172, men då ingår frankt. ;)

2009-06-30 @ 22:07:39
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0