Helgen

Hej hej!

Sorry för dålig uppdatering, men förhoppningsvis har ni lite överseende med det såhär på sommaren. På dagarna är det jobb som gäller och övrig tid vill jag såklart ta vara på så gott det går, speciellt när det är sådant här fint väder! Min tillvaro är dessutom lite omtumlad just nu, jag har inte riktigt kontroll över mina känslor och tankar... men förhoppningsvis löser det sig.

I helgen har Jonas och jag varit på Öland. Vi kände att vi behövde lite tid för oss själva och åka bort någonstans. Vi bodde på ett mysigt ställe i Köpingsvik (ligger nära Borgholm). På lördagen blev det sol och bad vid stranden där vi bodde och senare gick vi in till Borgholm och åt på Strand hotell. Idag blev det mer sol och bad, men då på Ekerum. Vi hade fixat med matsäck och var där fram till klockan halv tre ungefär. Vi åkte och köpte varsin glass innan det var dags att ta sig över Ölandsbron igen. På vägen hem till Västervik var vi i behov av ytterligare ett bad (varm bil!) så vi gjorde ett stopp på Oknö där det var en riktigt behagligt temperatur i vattnet.












Ikväll, precis hemkommen från Öland, blev jag bjuden på middag hos Caroline i deras nybyggda hus ute vid Gränsö. Det blev kycklinggryta, ris, sallad och bröd som smakade mycket bra. Jocke, Carros kusin, var också där. Efter maten tog vi en glass inne i stan i hamnen. Det är så himla mysigt med sommarkvällarna i Västervik! Jag älskar´t.

Det har varit en trevlig helg trots alla känslor som finns inom mig just nu. Imorgon tar en ny arbetsvecka vid så nu är det snart läggdags. Sov gott mina skönheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0