090613

Igår blev det lite studentfirande då vi var hos Lisa Bertilsson, vars familj min familj alltid har umgåtts med. Det bjöds på god mat och det var en trevlig kväll. Man blir verkligen lite nostalgisk när man tänker tillbaka på sin egna student för tre år sedan. Den dagen glömmer jag inte i första hand. Vi hade jättefint väder hela dagen och kortegen genom stan var så galet rolig och helt oförglömlig. Jag vill igen.

Idag har jag investerat i både det ena och det andra, nämligen ett regnställ och en cykel. Äntligen har jag en bra cykel! Och ett regnställ är nog inte helt fel under den svenska sommaren. Idag blev det också en lång och skön promenad med mamma och Dica. I övrigt har det inte hänt så mycket idag. Nu ska jag se på Twilight (jag har läst boken och nu är det nog på tiden att jag ser filmen också) och sedan blir det något gott att äta tillsammans med familjen.
























Long Lonely Road

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0