090604

Hej på er!

Jag är ledsen för lite dålig update den senaste tiden, men jag måste erkänna att jag inte riktigt har varit på blogghumör. Dessutom har jag verkligen varit uppbokad den här sista veckan i Linköping.

Idag har det varit fullt upp hela dagen. På förmiddagen var jag i skolan med min projektgrupp och förberedde för vår presentation. Därefter åkte jag hem och läste in mig på vad de olika partierna står nu när det är EU-val (jag är som det fint heter; "inte så insatt"). Sedan åkte jag, Hanna och Maria till biblioteket och röstade. Duktigt! Vi mötte upp Caroline, Elin och Madde på stan för att ta en lunch som en liten avslutning på terminen. Det blev Kinabuffé, vilket var riktigt gott! Därefter blev det en sväng inne på Gina och en fika med Matilda, Micha och Märta som var på shoppingvisit i Linköping. Det var länge sen vi sågs och det var verkligen jättekul att ses och prata av oss lite. Det ska bli så himla roligt att komma till Västervik och få umgås med dessa fina flickor hela sommaren! Efter fikan var det dags att ta sig till nästa destination, nämligen Örtomta, där en nyligen fylld två-åring skulle firas. Lille Arvid fick presenter av oss och vi blev bjudna på tacogratäng och därefter en smarrig tårta. Det var min dag det, fullspäckad med riktigt trevlig!

Imorgon får jag sommarlov, yay! Men först ska vi har vår presentation då vi ska agera konsulter för Saabs styrelse (lärarna) och föreslå strategier och styrsystem. Det ska nog gå bra! På kvällen ska jag och några andra ekonomflickor fira med Sommar-X (terminens sista kravall).

Jag återkommer förhoppningsvis imorgon med lite mer matnyttig information. Ett förslag är att då och då delge er någon artikel jag har skrivit i ekonomföreningens tidning, för er som inte får den på posten och kan läsa själva. Vore det något tro? Dessutom har det blivit en del shopping de senaste dagarna som jag såklart ska visa upp för er!

Nu läggdags! Kram och natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0