Fredag, lördag

Nu har jag äntligen kunnat njuta lite av sommaren, saker och ting börjar kännas lite lättare. Helgen har varit riktigt trevlig måste jag säga. Fredagskvällen spenderades med Lisa, Annie och Aico på Sahara. Vi delade på en flaska vin och satt där och pratade i flera timmar. Det är så skönt att kunna sitta ute länge på kvällen utan att frysa ihjäl. Framåt småtimmarna kom Jonas och hans killkompisar ner på stan de också, så vi möttes upp på Simson där vi slog oss ner någon timme eller två.





Lördagen bjöd till min förvåning på sol och riktigt skönt väder. På morgonen var den molningt men framåt 11-tiden började det spricka upp och jag skyndade mig ner till Löga. Mamma, Elin och hennes kompis, Jonas och Jennie kom också dit och gjorde mig sällskap. Vattnet var faktiskt varmt och det var en perfekt dag för sol och bad. På eftermiddagen var det examens- och födelsedagsfirande hos familjen Green. Vi satt ute på gräsmattan och åt jättegod mat och hade det trevligt. Det blev dessutom efterrätt och därefter kubbspelande.















Senare på kvällen begav jag mig till Matilda och John som hade en trevlig husfest. Väl nere på stan blev det ännu en gång Simsons. Innan jag åkte hemåt för att sova följde jag med Jonas och "gänget" till Acapulco. Dock avstod jag pizza då jag aldrig riktigt har fastnat i det där fyllekäksträsket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0