Omstyling och uppdatering

Hej på er i regnrusket!

Nu var det några dagar sedan något skrevs här så jag tänkta ta tag i det nu. Faktiskt så skrev jag ett inlägg i fredags, men det tycks ha försvunnit och då orkade jag inte skriva om det... Som ni säkert har noterat har det ändå skett lite förändringar här på bloggen. Jennie har varit snäll och ordnat en header till mig som kom till sin rätt under gårdagen då jag satt och stylade om lite härinne.

I torsdags var jag på min gammelmorbror, Evalds, begravning. Den första jag har varit på i mitt liv. Han blev närmare 90 år, men det som hände var ändå oväntat. Han hade sin sommarstuga brevid vår och därav har han varit med varje sommar sedan jag var liten, han blev lite som en morfarsgestalt. Jag är glad att han fick vara med och fira midsommar med alla som var med förr om åren, då var han nog lycklig. Begravningen var fin, men såklart jobbig, jag är glad att den är över.

I fredags, veckans sista arbetsdag, blev det bad på Löga efter jobbet. Jag var tvungen att fånga in lite sol innan det beryktade dåliga helgvädret skulle komma på insprång. Det var lite kallt i vattnet, men ändå så pass varmt så det gick att simma. Solen var såklart lika underbart skön som vanligt. På kvällen hade Hellman 24-årskalas med lite grillning och öl. Det var en lugn och trevlig kväll som, i vanlig ordning, avslutades på Simson.

Igår var det en lugn förmiddag hemma, sedan var det 65-årskalas för Bosse. Farmors mat var lika god som alltid och jag hade en mycket trevlig kväll med släkten.

Där fick ni en lite update för vad som har hänt de senaste dagarna. Idag blir det ännu mer kalas, hos mormor den här gången. Jag vet, det tycks alltid vara någon som fyller år i min släkt... Kalas hit och kalas dit hela tiden, men så blir det när hela tjocka släkten bor i lilla Västervik. Som tur är gillar jag min släkt så jag tackar inte nej till att träffa dem!

Hoppas ni får en mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack! Visst var det :)

2009-07-20 @ 22:03:14
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0