Snart helg!

Hej på er!

Veckan har gått lika fort som vanligt, vi är redan inne på tordag kväll och det är bara en arbetsdag kvar den här veckan. På jobbet har det varit några hektiska dagar, idag var det dock lite lugnare. Men imorgon, då det är löning, är det nog full fart igen. Som tur är går tiden fort när man har mycket att styra med, och ju snabbare morgondagen går desto fortare får jag helg! Jonas och jag ska ta en tur till Linköping imorgon och sova där över natten. Vi ska titta till lägenheten, hämta post och sen ska vi såklart göra stan på lördag, yay! Jag måste erkänna att jag är aningen shoppingsugen! På lördag kväll blir det fest med dem finaste flickorna i viken! Härlig helg med andra ord, det finns mycket att se fram emot.

Större delen av den här veckan har jag bott i Jonas föräldrars hus. Igår gjorde vi galet god tacopaj och idag blev det spagetti med bacon- och tomatsås. Något som jag saknar nu när vi inte bor tillsammans uppe i Linköping är faktiskt maten. Inte för att skryta eller så, men Jonas och min mat är faktiskt värd en liten eloge kan jag tycka, haha!

Ikväll blir det den tredje Harry Potter-filmen och till den ska vi smaska på Ben & Jerrys Strawberry cheescakeglass.

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0