Shopoholic?

Jag tror jag har gått och blivit lite av en shopoholic... inte bra, inte bra... I torsdags efter jobbet hann jag med en tur på stan och det blev två t-shirtar och ett par jeans. Dock väldigt prisvärt, delvis till rea. När jag stod där i kassan och hade bestämt mig för att slå till kände jag att jag fick lite ångest. Men så tänkte jag att jag kan ändå köpa det nu och sen har jag ju alltid öppet köp. Där hade vi ursäkten. Men hey, hur troligt är det att jag lämnar tillbaka kläderna? Innerst inne vet jag att jag inte kommer att göra det, så varför stå i kassan och ens tillåta mig själv att godta den ursäkten. Ja, ja, det var fina kläder och jag anser mig behöva både jeans (det var evigheter sen jag köpte nya) och tishor kan man aldrig få för många av (det behövs ju alltid basplagg). Och faktiskt så är plaggen redan flitigt använda så det var riktigt bra köp.

Nu är det nog dags att ta tag i dagen. Sorry för dålig uppdatering i helgen men det har varit full rulle fredag till söndag. Jag ska uppdatera er om helgens bravader lite senare, det kanske till och med kan bjudas på några snygga pics. I eftermiddag ska jag väg till Jonas på mat och sedan dyker även min familj upp på fika lite senare. Han blir ju nämligen 24 år idag, GRATTIS älskling!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0