Sex On Fire

Finally friday my fellows!

Hur avnjuter ni er fredagskväll? För min del blir det musik, pizza och hemmamys. Det är precis det jag känner för den här fredagen - inte styra upp något, inte för avancerat och alldeles lagom lugnt och skönt efter en arbetsvecka. Carro skulle titta förbi en sväng också, hon var sugen på att leka lite med kissebäbisarna (har jag glömt att nämna att vi har tre småttingar till? Jodå, nu är det en till kattmamma i huset). De är ju så söta så man dör! Jag ska nog bjuda Carro på lite glass med jordgubbar också.

Det blev alltså ingen stuga idag, utan vi åker dit imorgon förmiddag istället. Mysigt. Jag har inte varit där på nästan hela sommaren och jag känner att jag behöver lite egentid. Det skulle ju heller inte skada om solen ville visa sig lite mer så jag kunde spendera några timmar på vårt alldeles egna badberg .

I eftermiddag har jag suttit här och lyssnat på en massa Kings Of Leon. Så himla bra. Lyssna på covern på Use Somebody, jag vill också kunna sjunga sådär om man säger så. Och låten Sex On Fire är ju bara så bra. Jag får sådana här dagar då jag fastnar i musikens värld, lyssnar och tänker. Jag gillar´t.




Sex On Fire, Kings of Leon


En fin cover på Use Somebody


Njut nu av er fredagskväll och ha en trevlig helg. Tjiing!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sex on fire är grym :)

2009-08-02 @ 20:56:31
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0