Rea

Javisst, idag har det blivit lite reashopping. Efter jobbet hade jag och Lisa planert bad och sol på Löga, men eftersom det regnade hoppade vi över det och ska ses ikväll istället. Jag gick därför en kort tur på stan för att spana in rean. Dock hann jag bara med Lindex och JC eftersom jag tar ganska god tid på mig i provrummen. Det blev tillslut några riktiga fynd!







En cerise sommarklänning för 129 kronor, en benvit tunika med svarta detaljer för 129 kronor, wayfarers för 79,50 kronor  och sist men inte minst ett vitt linne med en härlig krage för 79 kronor (allt är från Lindex). Fyndigt!


Ikväll blir det som sagt något sorts umgänge med, förhoppningsvis, en massa trevligt folk som jag inte har träffat på länge. Men först ska jag äta mat med familjen är tanken. Hoppas ni får en underbar fredagskväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fin fint :)

2009-07-03 @ 20:08:17
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0