Lite bilder

Visfestivalen i Västervik, vecka 28, torsdag, fredag och lördag år efter år. Det här var den 44:e i ordningen och det var en riktig hålligånghelg kan jag lova.

Torsdagen var lugn för min del med tanke på att jag jobbade dagen därpå. Jag hängde med kusinerna och några till på Sahara. Där satt vi och pratade och tittade på folk över varsin öl. Mer än så blev det inte, men det var alldeles lagom och det var en mysig kväll. Jag gillar ju det där med att bara sitta på en uteservering (invirad i en filt), med trevligt folk och något att dricka.


Systrarna Green


fredagen var vi lite folk hos Matilda och John. Det blev Wii-spelande och sedan Simson på det. I brist på bilder i min kamera lånar jag snällt en bild av Matilda.


Wii i full gång


Sista vis-dagen och största festen var på lördagen. Min kusin Jens och hans flickvän Malin hade styrt upp "värsta festen" i lägenheten på Strömsgatan. Jag och Jonas hade bjudit med ett gäng med kompisar och det var en salig, men himla trevlig, blandning av människor. Vi var 30-40 personer på festen och den blev verkligen lyckad! Tillslut hamnade vi ändå på Simson, det gamla vanliga haket här i viken. Det var mycket glada människor och det är ju det som är lite av charmen med Visfestivalen - man träffar så himla mycket folk man inte har träffat på länge.


Hoppas önskningen slog in Sebbe


That look...


Några av stockholmarma


Annie är med på noterna


Hmm... här var det fundersamt


Här har vi mig för kvällen (jag höll mig mestadels bakom kameran) och kusin Lina


Handsome people

Nu är Visfestivalen över och halva sommaren likaså... tiden går läskigt fort alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0