Lillördag

Javisst, idag är det lillördag och det ska firas med middag på någon restaurang i stan med mina flickevänner. Jag sitter redo att bege mig inåt stan med min cykel, men väntar in rätt klockslag. Idag har det såklart varit jobb. Det känns alltid lika bra när onsdagen är avklarad, då känns helgen liksom ganska nära. Förmodligen blir det stugan i helgen. Jag har inte varit där sedan midsommar så nu är det verkligen på tiden. Det är så skönt och avslappnande att vara där!

Nu är det dags för mig att kila. Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kram



















Ikväll blir det middag med de här brudarna!


Update:
Bilder från kvällen finns på Matildas blogg.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vart har ni stuga någonstans? Hade också velat ha ett ställe att fly till :)

2009-07-29 @ 19:36:12
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0