Kläder som hör sommaren till

Hej på er!

Vad trist att det har blivit så kyligt ute... Jag är ganska nyligen hemkommen från födelsedagskalas (japp, idag igen) hos Jonas bror Johnny. Det bjöds på grillat och vi satt ute på altanen där det bara blev kyligare och kyligare. Jag roffade såklart åt mig en filt (tackar vet jag filtar!) men tillslut hamnade jag inomhus i alla fall. Det var en väldans skillnad på gårdagens och dagens temperatur. Förhoppningsvis kommer det fina vädret snart tillbaka igen. Jag vill ju klä mig i somriga klänningar och annat fint som hör sommarvädret till! För tillfället saknar jag de perfekta jeansshortsen. Någon som vet var dem finns? Jag skulle inte heller tacka nej till de de här fina tofflorna i alla möjliga färger från Din Sko. Nice, nice! Jag ska nog ta mig en titt imorgon på lunchen.



Elin Kling har införskaffat tofflorna och matchar dem med ett par slitna jeansshorts. Me like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0