Girls night out

Sommar, lördag, löningshelg och fyra peppade tjejer - vad passar då bättre än en girls night out i Västerviksnatten? Det var vi fyra; Josse, Micha, Matilda och jag som startade kvällen i Michas lägenhet. Det blev vin, massor av prat, lite skvaller, många glada miner, lite kortspelande och självklart en del photo shoots. Sedan blev det dags att dra sig neråt stan där det blev lite Simson och Palladium när tiden var rätt. Skoj med dans och en mycket rolig kväll med mina tjejer!










Jag hoppas vi hinner med fler sådana kvällar innan sommaren är slut. Det är synd att somrarna alltid ska gå så attans fort. Jag har hur mycket planer som helst varje år, varje sommar, men man hinner ju inte med hälften. Hur som helst är det alltid lika trevligt att umgås med tjejkompisarna, det borde ske betydligt oftare!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0