Fullt upp

Hello!

Det är galet vad tiden går fort, jag hinner inte med att blogga! Hoppas ni har överseende med det. På dagarna är det jobb som gäller och på eftermiddagarna finns det alltid saker att hitta på, sedan blir det inte så mycket tid över till bloggen. De två senaste dagarna har det varit stressigt på jobbet, jag gissar på att pensionerna kan vara en stor orsak till det. Nästa vecka kan nog också bli full rulle på jobbet eftersom det är löning på fredag.

I söndags var jag duktig och gav mig ut på en joggingtur, sjutton vad skönt att vara igång igen! Sedan på kvällen lagade vi japanskt hos Coffe och Aico. Det blev dumplings (tänk piroger men japanskt) och vårrullar. Gott gott! Igår var det som sagt jobb, jobb, jobb och sen hade jag, Jonas och Jennie filmkväll hemma hos dem. Vi kände att det kunde behövas en uppdatering av Harry Potter-kunskaperna innan vi ska se den nya filmen på bio.









Lite folk en trevlig kväll med japanskt tema



Nu ska jag snart iväg till Jonas igen, jag kommer nämligen att spendera de närmaste dagarna i deras hur då hans föräldrar är bortresta. Det ska bli skönt att få bo lite för oss själva under några dagar.

Nu måste jag packa lite! Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0