En beställning ändå

Hej på er!

Jag har såklart bläddrat igenom H&M-katalogen för hösten, men till en början hittade jag inget speciellt. Nu ser jag dock att onlineshopen har fått in lite nytt idag och då hittade jag ju några snyggingar. Det får nog lov att bli en liten beställning ändå.









Nu ska jag straxt åka till Jonas. Vi hade först tänkt gå på Harry Potter men sköt upp det till söndag så vi slipper stressa. Men nu kommer vi istället inte på vad vi ska hitta på, ingen av oss verkade så pigga på något. Det är en grå dag med andra ord och man har inte ork till mycket. Förmodligen blir det någon film och kanske något gott att tugga på.

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är underbart! I mitten av Juni hyrde jag, min sambo och pappa en stuga precis vid havet i blekinge. Det var jättemysigt och avslappnande och vi hade kanonväder :)

2009-07-30 @ 22:59:47
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0