Uppe med tuppen imorgon?


Jag sa precis till Jonas att jag ska försöka gå upp klockan 6.00 imorgon för att hinna plugga lite innan jag har några ärenden på stan vid 9.20. Han sa då att chansen att jag ska komma upp så pass tidigt är ungefär lika stor som att han skulle äta upp vår krukväxt och tycka det var gott... Var det en utmaning tro? Jag ska allt visa honom att jag KAN komma upp så tidigt, det är bara att bestämma sig och att kliva upp ur sängen då klockan ringer. Inget snoozande imorgon alltså.

Jag har inte hunnit boka in mig på Campushallen inför nästa vecka, det får bli imorgon. Förövrigt så tycker jag att veckan, när det gäller träning och hälsotänk, har fungerat bra (med undantag från magsjukan).


Det har blivit cycle, couscous, krav maga, te, avokado-och makrillssmörgås och annat hälsofrämjande. Duktigt, duktigt, fortsätt så!

Jag tycker faktiskt att det är riktigt kul att äta nyttigt och träna bra, på den fronten är jag motiverad som bara den. Hoppas det håller i sig!

Nu är det dags att sova om jag nu ska orka upp tidigt imorgon.
God natt gott folk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0