God morgon världen!


Den här helgen har jag unnat mig sovmorgon både lördag och söndag, vilket har varit himla skönt. Jag gillar verkligen helger då man kan leva som att man faktiskt har just helg - ta sovmorgon, äta en lyxig frukost och ta dagen som den kommer. Visserligen försöker jag ta minst en helt pluggfri dag varje helg, man måste tillåta sig själv att vara ledig då och då.



  
Frukost med te och rostat bröd iklädd min härliga kimino.

Igår blev det målning i hallen i tonerna till b.la. Mando Diaos härliga Dance with somebody. Jag tror vi kör på samma spår idag. Själva målningen går ganska fort och är rätt så rolig, det är förarbetet med maskering mm. som inte är lika tillfredsställande.

Igår kväll blev det ingen After-skifest på NH för min del, vi spenderade istället kvällen ute i Örtomta med Jessica, Tommy, Arvid och Jennie. Det blev mat och prat och min goda cheesecake till efterrätt. Arvid har på bara en månad blivit stora pojken och pratar som bara den! Det låter som att han säger hela meningar, dock hör man inte vad det är han försöker säga. Det är himla gulligt!

Nu måste jag hjälpa Jonas ute i hallen!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0