Ingen energi

Nu har turen kommit till mig, jag som trodde att jag skulle slippa när det hade gått hela tre dagar sen Jonas blev sjuk, men tji fick jag. Igår kväll började jag känna mig lite lustig, jag trodde jag behövde frisk luft och gick en promenad. Sen var det dags att äta mat, men jag hade ingen matlust... och kunde konstatera att Jonas hade smittat mig. Jag tror dock att jag har fått det rätt så lindrigt, det var mest sent igår kväll jag mådde illa, frös något fruktansvärt och var helt utan energi. Imorse kunde jag äta frukost, det blev en banan och filmjölk (bäst att ta det försiktigt). Jag mår hyfsat bra, men är lite öm i magen och har inte mycket energi. Jag hoppas det går över snart. Ikväll skulle jag ha åkt till Madde och haft filmkväll med tjejerna. Jag får se hur jag mår, det hade varit trevligt. Men för deras skull kanske jag ska hålla mig hemma.

Nu ska jag försöka plugga lite, vi får se om jag har energi nog att göra det.

Trevlig söndag!





Kommentarer
Postat av: maritha

Hej

Nu är det min tur, har legat i natt och ont och helt utslagen idag. Ska vara hemma i morgon.

Maritha

2009-01-18 @ 17:15:03
Postat av: Teresia

Hej hej! Aj då, vi slapp inte undan någon av oss. Jag trodde risken var över, men så fick jag det igår. Jonas känner sig aningen skyldig tror jag, och stackaren har fortfarande dålig matlust och ont i magen. Hoppas du kryar på dig snart!

2009-01-18 @ 18:46:37
Postat av: Jonas

Om det är till någon tröst så har jag fortfarande magont. Hoppas ni kryar på er båda två.

2009-01-18 @ 18:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0