Torsdagens bestyr

Hej hej!

Jag tänkte meddela att vi fortfarande lever här i huset, magsjuka eller ej. Jonas har mått bättre under dagen, men såklart varit utan ork och matlust. Själv känner jag inget av eländet och hoppas på att jag slipper göra det under de kommande dagarna också.

På förmiddagen hade vi den sista föreläsningen i den här kursen. Det känns bra att den snart är slut, men mindre bra att den avslutas med en tenta om en vecka, som bekant är inte motivationen på topp. Idag efter skolan blev det ett avsnitt av Californication innan jag satte mig och pluggade lite. Även att det blev en del plugg idag har jag lite ångest över att jag borde ha pluggat mer. Imorgon är jag ledig från skolan, men då måste jag verkligen ta tag i plugget!

Studierna kräver en gnutta disciplin


När Maritha kom hem tog vi en sväng till Ikanohuset. Jag hittade några basplagg på Gina Tricot för en billig penning; en svart transparent t-shirt och en blå tunika. Sedan blev det faktiskt pizza då ingen hade ork att laga mat och det kändes smidigt att hämta upp på vägen hem.

Idag har jag "fuskat" med träningen eftersom jag behövde prioritera plugget istället och var dessutom hemma och pysslade om min lille sjukling. Imorgon är Afro Power Dance inbokat på Campushallen, jag funderar dock på att köra ett cycle60-pass istället. Träning blir det oavsett.

Det var det det. Vi hörs förhoppningsvis under morgondagen.

/T

Kommentarer
Postat av: jennie

Va, Pizza Teresia? ;>

Igår var jag på träningsverket och körde aerobik, det är gratisvecka! Det var roligt, om jag hade tid skulle jag absolut köpa ett kort! ( de har spinning & bodypump med ) men det kanske kan bli spontanbesök istället när man har råd :)

Bra att det mås bättre.

2009-01-15 @ 21:37:56
URL: http://jennieth.blogg.se/
Postat av: Teresia

En halv pizza var det, och det blir träning imorgon. Då är det okej! :)

2009-01-15 @ 22:04:22
URL: http://terla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0