Omotiverad

Usch vad sur jag blir på mig själv när jag inte pluggar! Idag fastnade jag vid datorn och tittade på kort istället. Nödvändigt... eller inte. Men en anledning kan vara att min motivation = noll inför den här kursen. Vår föreläsare/examinator är världens mest opedagogiska människa och får allt han försöker lära ut att verka 1000 gånger rörigare än vad det är. Egentligen gillar jag den här typen av kurser, jag trodde det var lite min grej, men den här känner jag starkt obehag för. Om jag kuggar den här tentan är det faktiskt inte mitt fel, allvarligt talat.

Jonas mamma är här på besök och vi har suttit och druckit lite kaffe och pratat en hel del.  Kanske att jag tittar in här lite senare ikväll, annars blir det imorgon. Nu är det dags att laga mat.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0