Ny dag och nya tag!

God morgon!

Jag började dagen med en härlig frukost! Det blev en jordgubbssmoothie, kaffe och en macka med ruccola och ost. Jag har en känsla av att min stavmixer kommer att bli användbar, i alla fall så länge jag är svag för fruktsmoothies.


God frukost med älskling i morgonfrilla


Jag ska snart ge mig iväg till skolan. Vi har en lektion på hela fyra timmar, vilket känns lite halvsegt, men det är bara att bita i det sura äpplet och ge sig dit.

Hoppas ni får en fin dag!



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

klart du får sno idén med skohyllan, bara kul att kunna komma med lite tips och inspiration! kram!

2009-01-13 @ 23:57:52
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Sluta lira wow Jonas!

2009-01-14 @ 06:27:45
Postat av: Jonas

Stör mig, jag surfade ju, kollade upp fräscha morgonfrillor. Kom fram till att min var näst bäst.



2009-01-15 @ 11:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0