Nattuggla


Hej! Sover ni?
Jag är fortfarande uppe, jag har blivit en riktig nattmänniska. Det är fjärde kvällen i rad jag går och lägger mig alldeles för sent. Jag får skylla på att jag är stundent... Men visst är det trevligt med kvällar; det blir lite tv, läsning, blogguppdatering, serier och annat mys. Ikväll är Jonas på styrelsemöte och tydligen har de någon duskussion som drar ut på tiden så han meddelade nyss att han blir sen. Då kan ju jag lika gärna vänta på pojken min.

Idag har jag haft föreläsning och kursutvärdering i skolan. Sedan har det blivit en del plugg hemma och därefter träning med Josse. Vi var på body combat, vilket är ett gruppträningspass med influenser från  kampsporter som karate, kickboxning, taekwondo, tai chi, kung fu och muay thai. Man är i rörelse under princip hela passet och det känns som riktigt bra träning, och dessutom är det himla roligt! En träningsform som jag verkligen kan rekommendera!



Jag måste erkänna att jag har blivit väldigt bloggberoende, det är en hel del tid jag lägger ner på att läsa en massa bloggar! Man hittar fler och fler varje dag och det är så trevligt att läsa om vad folk har för sig och att få en massa inspiration. Den här bloggvärlden känns näst intill oändlig och det finns ju så många bra bloggar därute!

Igår beställde jag Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer. Jag har läst väldigt många bra recensioner om den boken så jag vill gärna läsa den själv. Jag har inte sett filmen än heller, planen är att göra det efter att jag har läst boken. Någon som har läst den? Jag hoppas den dyker upp med posten snart så jag kan sätta igång med den!




Nu är det ändå kanske dags för mig att sova. Imorgon är det fredag! Det gillas!
Kram och god natt!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag är också riktigt sugen att läsa boken nu! Jag tror den är bättre än filmen och då måste den vara bra. Presenttips ^^

2009-02-01 @ 22:02:17
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0