Måndag

Hej hej!

Nu sitter jag här och pluggar i sista stund. Vi börjar med ett case på onsdag morgon som jag bara har skjutit framför mig i flera dagar. Nu kände jag mig tvungen att ta tag i det. Det är första gången jag gör ett case, det var ett svårt case enligt läraren och dessutom är det på engelska. Men jag ska nog fixa det, det hoppas jag på i alla fall!

Idag var jag och Elin nere på Grantorpsviken igen och åkte skridskor. Vi pälsade på oss ordentligt då det är väldans kallt ute! Jag var beredd på att frysa baken av mig, men det var faktiskt inte alls så farligt som jag hade trott. Det är verkligen underbart att åka skridskor, bara glida fram på isen i solskenet. Jag hade gärna tagit mig en lite längre åktur på isen, tagit med picknick och bara haft en fin friluftsdag utomhus... men men, det kommer nog fler tillfällen.

Senare på dagen var jag och Jonas inne i stan, jag skulle lägga upp jeansen jag köpte på JC och Jonas skulle handla jeans på Ogräs. Han hittade faktiskt två par jeans där, och för mig blev det ett par Cheap Monday! Jag har verkligen bara handlat saker (kläder) jag behövt den senaste tiden. Det var en kofta och en nyårsklänning på rean, en t-shirt och ett linne på rea och nu två par jeans, varav de ena var nedsatta. Jag har shoppat duktigt!

Nu ska jag fortsätta plugga lite innan vi ska äta paj. Imorgon bär det av till Linköping och vardagen.

Kram och god kväll!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack detsamma! Njaa laddad kan jag väl inte påstå att jag är,. skulle mer än gärna ha mer ledigt! Det har varit så skönt.. Hoppas du haft det bra, vi ses på onsdag eller torsdag! kram

2009-01-05 @ 19:21:42
URL: http://elaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0