090128


Humör: Helt okej!
Gjort: Pluggat - skrivit om uppleveler inför vårt marknadsföringsprojekt, läst, pratat med faster Zandra i telefon, handlat.
Planer: Laga mat (tacos hoppas jag på), se på Made in Sweden.
Ser på: Dataskärmen för tillfället, sen förflyttar jag mig till tv:n.
Lyssnar på: Spotify, egen spellista. Just nu 18 Karat Gold med Johnossi.
Läser: Seminarieboken
Dricker: Brämhults juice med jordgubb och lime - gott!
Äter: Special-K
Kläder: Mjukisbyxor, en ljusrosa t-shirt med tryck och lång kofta.
Bästa: Jag har lyckats skriva klart uppgiften som ska lämnas in imorgon. Ska bara finslipas lite.
Sämsta: Dagen har varit seg och jag har varit oeffektiv.
Önskar mig: En systemkamera
Ser fram emot: Gå på bio med Jonas när vi får tid för det inom de närmasta dagarna.
Planer för imorgon: Föreläsning, kursutvärdering, plugg, träna body combat med Josse.

Roligare än så blir det inte idag...


Kommentarer
Postat av: bea

18 karat gold är så sjukt bra

2009-01-29 @ 08:55:59
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: Emelie Elisabeth

hej! väskan finns hos topshop och skorna kommer från asos!

2009-01-29 @ 18:06:30
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0