Helg!


Hej mina bloggvänner!

Tentan är gjord och äntligen är jag ledig några dagar! Underbart! I veckan har det varit mycket plugg, och varje gång jag har tillåtit mig själv att göra något annat så har ångesten kommit smygandes. Jag vet, jag ska inte ha så stor press på mig själv och allt det där, men eftersom jag var sjuk i helgen och inte kunde plugga då, har allt blivit så stressigt. Tro det eller ej, men tentan kändes faktiskt bättre än vad jag hade trott att den skulle göra, hoppet om att ha klarat den finns i alla fall någonstans inom mig.

Min helg kommer att vara fullspäckad. Vi ska måla om hallen, ett projekt som har fått vänta på att tentor som skulle göras blev gjorda. Jennie kommer och hälsar på imorgon för att sova över natt hos oss, och eventuellt ska vi en sväng till Jessica, Tommy och Arvid ute i Örtomta imorgon kväll. Om det inte blir besök i Örtomta blir det fest på NH med Hanna, Elin, Maria mfl, det återstår att se hur lördagskvällen utvecklar sig. Sen har jag dessutom massor av smågrejer att styra med; jag ska fixa ansökan om utlandsstudier (om jag orkar ge mig in i den djungeln), ta igen all träning som jag har lagt åt sidan för studierna och så ska jag försöka hinna med att bara njuta av min lediga helg!

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0