Friday I'm In Love



Fredag idag, helg imorgon; visst är det underbart! Som sagt hade jag inget schemalagt i skolan idag och jag har därför suttit hemma och pluggat. Jag fick dock inte så mycket gjort som jag hade tänkt, men lite är bättre än inget alls. På eftermiddagen var det dags för träning. Då jag inte hade så mycket "afro power" i kroppen så fick det bli cycle. Trots att det var ett tungt pass var det roligt. Det är så skönt att ta ut sig ordentligt under ett träningspass!

Ikväll gjorde vi Club Sandwich. Jonas, stackaren, har fortafarande ingen matlust och åt knappt upp det han hade på tallriken (hoppas du frisknar till snart älskling!). Vi såg på Let´s Dance och sedan Californication på datorn. Det är en galen serie, men riktigt komisk!




Nu dags att sova. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0