Festsugen

Tjenare!

Vad gör ni såhär på lördagskvällen? Själv sitter jag hemma framför tv:n och är himla festsugen! Jag vill klä mig i en snygg outfit, ge mig ut i partynatten och dansa loss! Det är så typiskt att det där festsuget kommer de kvällar då man har bestämt sig för att stanna hemma och ta det lugnt. Igår hade jag chansen att gå ut, men kände inte för det... och självklart kommer festsuget idag istället. Jaja, det kommer fler tillfällen.



Jag vill dansa i den här outfiten!


Hoppas ni har en roligt kväll i alla fall! Jag fortsätter väl att sitta här och äta mina frusna vindruvor framför tv:n.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Jovana

Jag pluggar i Novi Sad, det är den näst största staden i Serbien, ligger vid Donau och är helt underbar! Men nej, jag är inte utbytesstudent. Min pappa är född här i Serbien (men flyttade härifrån när han var runt 18) och nu har jag flyttat ner för att lära mig språket och samtidigt plugga. Det var iofs mer än 4 år sen nu =) Jag läser till läkare och är inte alls snart klar... hela två år kvar! Vi är faktiskt runt 10 stycken på skolan, fast i olika årskurser, som kommer från Sverige. Något jag inte trodde när jag flyttade hit!

Har även haft många kompisar från sverige som har varit och hälsat på och alla älskar staden lika mkt som jag =) Studentlivet, utelivet är helt fantastiskt... Vad mkt berömm staden fick nu =)

2009-01-31 @ 22:58:11
URL: http://barajovana.blogg.se/
Postat av: Jovana

Oh! Såg nu på bilderna i din hall dina skor... om de är dina? de vita converse? Jag har letat efter sådana i en evighet, men de finns inte att få tag på någonstans i hela staden! Har hittat ett par men jag har storlek 35 och dessa var 41or... Vill så gärna ha... Men jag har bestämt mig för att köpa ett par vanliga gamla hederliga vita converse istället... inte lika fina, men de får duga

2009-01-31 @ 23:02:13
URL: http://barajovana.blogg.se/
Postat av: Jovana

Som jag redan har sagt har jag bara gott att säga om denna stad!

Jag funderade länge på vart jag skulle plugga, men eftersom jag läser till läkare hade jag inte så mkt att välja på. Man måste ju kunna språket för att kunna prata med patienterna!

Jag läser allting på engelska, men man kan ju inte direkt gå fram till en gammal döende man och ställa frågor på engelska...

Dessutom är jag extremt nöjd med utbildningen här då den håller väldigt hög standard!!!



Annars var Tokyo ett stort alternativ för mig! Japan verkar vara ett väldigt intressant land... Men Japanska är lite svårare att lära sig kanske =)

Tycker absolut att du ska plugga utomlands! Det är en stor erfarenhet och jädrans roligt, det kan jag lova dig

2009-01-31 @ 23:18:29
URL: http://barajovana.blogg.se/
Postat av: Jovana

Vad mkt kommenterande det blev =)

La redoute skickar inte till Serbien (suck).

Dessutom vill jag ha vita =(

Jag får helt enkelt nöja mig med den gamla modellen.

2009-01-31 @ 23:22:58
URL: http://barajovana.blogg.se/
Postat av: Madde

vart kommer klänningen ifrån? skitsnygg!

2009-02-04 @ 22:27:28
URL: http://maddedahlberg.blogg.se/
Postat av: Madde

lite otippat, men okej :D fin var den iaf

2009-02-05 @ 18:39:33
URL: http://maddedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0