En lyckad kväll!


Jag måste såklart också berätta att gårkvällens fest hos Micha var riktigt trevlig! Det vara bara vi fyra tjejer; Micha, Josse, Matilda och jag, vilket var väldigt mysigt! Vi pratade massor, spelade lite Wii Fit och Singstar såklart, samt posade framför kamerorna som alltid. 

Jag var ungefär så opepp man kan vara för fest efter att ha cyklat hem i snöstormen och var alldeles blöt och kall, men efter lite vin, musik och trevligt umgänge blev jag snart partysugen! Efter en väldigt trevlig förfest fick vi skjuts ner till Palladium av David, där vi dansade loss på ordentligt. Till en början var det väldigt knapert med folk, men sakta men säkert fylldes det på. Jonas och hans killgäng hade varit hos Martin och de anslöt sig snart till oss på dansgolvet.

Sammanfattningsvis var det en väldigt rolig kväll! Det känns bra att "avsluta" Västerviksvistelsen med en lyckad kväll med mina flickor!


   Det var allt för idag! 

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0