Effektiv studietid

Jag kom upp som jag skulle imorse (nästan i alla fall) och fick därmed lite "extra" tid till studierna. Om man sen kan kalla det effektiv studietid är en annan sak... Det var väldigt påfrestande att se Jonas ligga kvar i sängen och sova gott, ett par gånger var jag tvungen att krypa ner hos honom och mysa lite. Det är tufft med tidiga morgnar. Jag måste bli bättre på att gå upp tidigt!

Förmiddagen ägnades åt lite ärenden på stan, sen blev det Californication (=beroendeframkallande serie) och lunch. Därefter var det återigen dags att dyka ner i böckerna. Medan jag satt och pluggade tog sig de två herrarna i huset en eftermiddagstupplur.
Jonas laddar upp inför första skoldagen, medan Schimpo gör vad han gör bäst - sover i konstiga ställningar.

Oj vad klockan är mycket, dagen har flugit iväg och jag har massor att göra! Dags att vara lite effektiv!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad stor kissen har blivit! Men fortfarande jättesöt:)

2009-01-19 @ 22:16:05
URL: http://elaj.blogg.se/
Postat av: jennie

haha, Jonas och Katten är väl som de är då! Gud vad skönt för honom att ha varit ledig tills nu... shiit, då skulle jag också slappat sista dagen! Eller kanske göra allt annat man inte hinner när skolan kommer igång, men Jonas väljer tydligen sova, som han är bra på.



Bra vecka du verkade haft med mat & träning ;) Man känner sig mycket fräschare! Dock har man lite svackor ibland men man får göra det bästa man kan :)



Kommer i helgen, så jag får höra av mig någon dag när jag pratat med Jessica. Om ni har tid med mig dvs, en natt.



Kramar!

2009-01-20 @ 23:53:41
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0