Clementin-time och postorder

Nu var det paus i pluggandet och jag sitter och äter clementin, jag har sagt det förr och jag säger det igen: det är gott med clementin. Idag är det tentaplugg som gäller för hela slanten. Jag har fått stressa mig igenom det lite känner jag, eftersom jag var sjuk i helgen och inte hade någon ork att plugga då. Men men, imorgon kl. 8.00 gäller det, håll tummarna för mig!

Jag ska beställa lite grejer från H&M idag tänkte jag, det var visst 10% medlemsrabatt så då kan jag ju lika gärna passa på.


Fina ballerinas från H&M, vet dock inte vilken färg jag ska välja...



Sen har jag hittat en fin jacka på Ellos, i en underbar blå färg.
Frågan är om jag verkligen ska beställa därifrån med...



Nu får pausen vara över, den var trevlig så länge den varade.
Bye bye!






Kommentarer
Postat av: maritha

Hej

De blåa skorna är läckra tycker jag.

Kram

2009-01-22 @ 20:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0