Brrrr... snöstorm


Hej!

Jag är nyss hemkommen efter en kall cykeltur i snöstormen. Och jag som ska iväg på fest ikväll, hoppas jag kan tigga till mig skjuts till Micha så jag inte snöar bort på vägen dit... det räcker ju att jag tvingas vada hem i snön senare ikväll. Vi har tänkt festa till det lite sista helgen innan vi återgår till vardagen. Både Josse och jag ska ju snart tillbaka till Linköping, tiden går alldeles för fort enligt min mening!

Idag blev det först lite plugg i biblioteket med Jonas och Albin, men bara en kortis då de stängde redan kl 14.00. Efter lite studerande passade det bra att träffa Lina över en lunch på stan. Tyvärr ses vi inte så ofta nu för tiden, vilket är lite synd då hon är en himla go tjej. Hon har hunnit flytta ihop med killen, skaffat ny lägenhet och katt... med andra ord; det händer mycket mellan gångerna vi ses! Lina bjöd hem mig på fika i nya lägenheten efter lunchen på Café de Lyon. Det visade sig vara en väldigt mysig lya, en sådan där med takbjälkar och snedtak som man inte skulle tacka nej till i fösta taget.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det uppladdning med plankstek innan festen!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0