Återfunnen snygging

Hej hej!

Idag har jag strosat runt såhär:



Den svarta tröjan med guldknapparna har en lite rolig histora med sig. Det var i höstas, jag skulle ut och frågade Elin, min lillasyster, om hon hade någon svart kofta jag kunde låna. Jag hade inte några stora förhoppningar på att få ett jakande svar då hon är 9 år gammal och har en något mindre storlek än vad jag har. Snäll som hon är gick hon i alla fall och letade i sin garderob och kom tillbaka med tre koftor, varav en av dem var denna fina. Det visade sig att den har varit min en gång i tiden, och ännu längre tillbaka Zandras (min faster). Om jag inte minns helt fel så hade jag den i min utklädningslåda, haha. Jag testade den och den var ju alldeles lagom, precis vad jag letade efter för kvällen!  För att förtydliga, Elin använder den inte, så därför tog jag den till min egna garderob. Tack Elin!

Idag har det varit mycket plugg såklart, tentan närmar sig med stormsteg och jag känner en lätt tentaånges. Men men, den här gången får det verkligen gå som det går. Blir det en omtenta så blir det. Jag har gjort vad jag har kunnat.

När Jonas kom hem från skolan lagade vi en currywok (kyckling, kokosmjölk och wokgrönsaker) med ris, det blev verkligen kanongott! Jag fick härliga Thailand-vibbar av den! För att dela med mig av dem avslutar vi med dessa underbara bilder!




Jag längtar tillbaka....

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är nog från JC vår. Ingen rea iaf :)

2009-01-22 @ 10:13:34
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0