Träningsschema

Snart är helgen slut igen, det går alldeles för fort enligt min mening. Men jag ska väl inta klaga som bara har tre grejer i skolan nästa vecka; en lektion och två föreläsningar (som är tre respektive fyra timmar långa). Det börjar närma sig tenta, vilket brukar innebära ett glesare schema.

Kommande veckas träning är inplanerad. Imorgon ska jag följa med Jonas på Krav Maga som är en en typ av kampsport som inriktar sig på självförsvar. Så mycket mer vet jag inte, men det ska bli spännande att testa. På tisdag blir det coreboll följt av lite konditionsträning på löpbandet. På torsdag hinns ingen träning med på kvällen så jag hoppas på att hinna iväg till gymmet antingen på morgonen eller efter skolan. På fredagseftermiddagen blir det Afro Power Dance. Det blir en aktiv vecka med andra ord. Helgträningen är ännu inte bokningsbar så det återstår att se om det blir någon träning då.

Nu ska jag sätta mig och plugga lite tänkte jag, måste kolla igenom några uppgifter inför lektionen på tisdag.

Hoppas ni får en mysig söndagskväll!
Kramar

Kommentarer
Postat av: jennie

Det är smart att planera träningen. Då vet man att det är det man ska göra och får anpassa plugg och allt annat efter det. Man får det gjort! Bra jobbat ;)

2009-01-12 @ 13:59:06
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0