Måndag


Idag har jag lyckats hålla mig borta från bloggen, det är svårt för jag har verkligen börjat gilla att dela med mig av det jag har att säga. I början kanske jag inte uppdaterade bloggen alltför ofta om man säger så... men visst har jag bättrat mig ganska rejält på den fronten?
 
Veckans första dag har jag spenderat hemma i lägenheten framför mina marknadsföringsböcker, man behöver inte oroa sig för att vara sysslolös i den här kursen i alla fall. När eftermiddagen började övergå i kväll åkte Jonas och jag till Campushallen och körde ett himla roligt boxpass. Det var smockat med folk där idag; boxpasset var fullbokat och hela Campushallen var fylld till max kändes det som. Jag undrar om det var av någon speciell anledning eller om det bara var "jag-måste-sätta-igång-med-träningen-inför-beach-2009-ryket" som satte sprätt på folket? Jag är väldigt stolt att jag har fått med mig Jonas på instruktörpass, tidigare har han nästan bara varit på gymmet. Förhoppningsvis blir det box en gång i veckan nu framöver. Imorgon har jag bokat in mig på coreboll och efter passet ska jag svettas lite på löpbandet.

Nu är det snart dags att sova, men första ska jag lyssna på det här underbara framträdandet med John ME och Amanda Jenssen från P3 Guldgalan 2009. "Love is my drug". God natt!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja jag vet inte hur jag ska göra, om jag ska fortsätta med bloggen eller inte, men det känns lite för mycket med två bloggar plus bilddagboken... men nu har jag haft bloggen så länge så jag kan iaf inte ta bort den hehe.

Ja, jag vill också! jag hörde att boken var slut på typ alla ställen, så jag tänkte mig att den inte fanns att köpa, men det var väl ett tag sen då. Jag tror det mer är romantiken och spänningen kanske? ;)

Ja jag är nöjd med byxorna! Har dem på mig just nu med en nyköpt t-shirt. Jag var på stan i lördags och köpte upp mitt nya barnbidrag på en massa braha saker. Så nu är jag fattig framtill nästa månad! men förhoppningsvis behöver jag inget mer, men det gör man ju alltid.

Kramar!

2009-02-03 @ 17:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0