Promenad och plugg

Vad mycket roligare det är att blogga än att läsa marknadsförongsboken, Foundations of Marketing. Den är visserligen skriven på ett intressant sätt, men det är så mycket text och det tar en evighet att läsa och samtidigt sammanfatta. Sakta men säkert tar jag mig igenom den i alla fall, det är vad jag sysslar med om dagrna nu för tiden. Idag har jag inte varit något i skolan, utan det har blivit studier hemifrån som det fint heter. Såklart har det blivit lite annat styr mellan varven, såsom gos med katten, diskning, promenad och slösurfande, men mestadels plugg.

Igår ställde Josefine och jag in vår planerade promenad i hopp om bättre väder idag, vilket vi hade tur med. Vi lyckades pricka in promenaden i precis rätt tillfälle, under en lucka i det tråkiga gråmulna, då det var sol och underbart väder! Det var hur trevligt som helst att ses och prata en massa, det var på tok för länge sen sist. Pricken över i var det perfekta promenadvädret!



Imorgon är det fredag igen, härligt! Nu är det dags att ladda upp inför morgondagen med en god natts sömn!

Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: therese

sv:

för att jag har shoppat sjuk för mycket senaste tiden och det är ett sätt att spara pengar till usa resan i sommar :D

2009-02-27 @ 09:22:58
URL: http://itsnow.blogg.se/
Postat av: therese

sv:

för att jag har shoppat sjuk för mycket senaste tiden och det är ett sätt att spara pengar till usa resan i sommar :D

2009-02-27 @ 09:22:58
URL: http://itsnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0