Skärpning - läggdags!


Jag säger då det... jag har ingen, absolut ingen, pli på mig själv. Jag säger åt mig själv att jag borde gå och lägga mig, men min kropp lyder inte. Kväll efter kväll sitter jag här och går in på blogg efter blogg, får inspiration och idéer och kommer på mig själv med att vilja skriva av mig. Det är på kvällarna de kommer; tankarna om allt och ingenting. Det är då jag verkligen älskar att skriva om allt som cirkulerar där uppe. Det bara kommer; orden, mina fingarar hoppar över tangenterna och jag bara vet vad det är jag ska skriva. Det är lustigt det där, men jag gillar det!

Idag har jag varit i skolan mest hela dagen, vi började med grupparbete och efter lunch var det en föreläsning. Som tur är, är den här kursen intressant. Tro det eller ej, men det är faktsikt kul att gå på en fyra-timmars-föreläsning. Efter skolan gick jag till Campushallen, pratade med tjejen i receptionen och ordnade så att jag fick mina gratismånader. Nu har jag abonnemang fram till slutet av maj så det blir perfekt då det räcker närstan hela terminen ut. Jag ska vara duktig med träningen, minst tre gånger i veckan måste jag se till att komma iväg och svettas lite. Till våren har jag dessutom tänkt att ge mig ut i Rydsspåren. Idag blev det ett pass i gymmet, en bra mix av styrka och kondition. Jag upptäckte att det fanns tv-skärmar på löpbanden och på crosstrainermaskinerna. Det var riktigt bra tidsfördriv att se på That 70's Show under konditionsträningen!

På tal om någonting helt annat så vill jag bara säga att jag vill ha en kavaj! Se vilken fin jag hittade på Halens. Den får mig att tänka på våren!




Nej nu måste jag säga till mig själv på skarpen! Läggdags!!

God natt!



Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

tack så mycket =)

jag jobbar som au pair och ska börja studera fashion marketing i höst

2009-02-05 @ 10:50:36
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0