Made In Sweden

Hej!

Idag har jag varit i skolan ganska många timmar. Vi började med handledning i marknadsföringen, sen har vi jobbat med vårt grupparbete. Faktiskt så tycker jag att vi har kommit igång rätt så bra och det känns som att vi i gruppen strävar efter samma sak. Det kommer nog att bli ett intressant och roligt arbete.

Har ni sett på Made in Sweden? Jag har bara sett några avsnitt då och då, eftersom jag är dålig på att hålla koll på när de programmen jag vill se går. Jag har mina "tv-peroider" då jag följer flera olika program, men just nu är jag inne i en period då jag nästan inte alls ser på tv. Jonas och jag följer ju våra serier och därmed blir de prioritet. Men, men tillbaka till ämnet - Made in Sweden. Jag tycker att programmet var bra, de få gånger jag såg det. Det kändes ärligt på något sätt, man fick se in i deras liv under den här perioden och det var många känslor som kom fram i rutan. Kim, som var en av "stjärnorna" var nästan påväg att hoppa av projektet då han tyckte att Desmond Child och andra la sig i för mycket, att han inte fick göra sin egna grej. Jag kan förstå honom på ett sätt då han självklart vill göra sitt egna material på det sätt han känner sig bekväm med, men samtidigt kan man ju fråga sig hur många som får den chansen. Det kan anses vara rätt stort att ha jobbat med självaste Desmond Child och få en låt skriven av honom. Slutligen tycker jag faktiskt att resultatet, "Three Floors Down", blev bra.





Nu ska det fixas mat!
Kram och god kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0